کدامین چشمه سمی شده که اب از اب میترسد

که حتی

ذهن ماهیگیر از قلاب میترسد

گرفته دامن شب را غباری انچنان در هم

که پلک از چشم وچشم از پلک وپلک از خواب

میترسد...

 

ارسالی از PEYMAN



نظرات شما عزیزان:

peyman
ساعت23:38---6 شهريور 1392
سلام امید وارم که خوب باشین من که نیستم کاری کرد باهام که دیگه هیچ وقت حوب نمیشم .گفتم بر لبت چیست گفت نمک گفتم نمک لعل لبت را بمکم گفت نمک
پاسخ: سلام مرسی منم خوب نیستم امیدوارم یه روزی حالمون خوب بشه


PEYMAN
ساعت0:20---24 مرداد 1392
سلام احوال شما به به قول خودت دلنوشته دیگه دارم قشنگه حتما بزارش در ضمن جواب هیچ یکی از نظرهامو ندادی!رو جعبه دلم نوشتم شکستنیها شکست هر جور مایلید حمل کنید ..........................
پاسخ:سلام مرسی ببخشید که جواب ندادم نه حالی دارم نه حوصله ای به بزرگی خودتون ببخشید مرسی از جمله های قشنگتون اینم حتما میذارم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: