با من بازی کرد

ناسزا گفت

بدیهایش را در حقم تمام کرد

به کدام گناه نمیدانم

ترکش کردم

و

تمام شدم

باشد

امروز بغض میکنم، اشک میریزم

و

سکوت

میسپارمش به خدایم ،همه هستیم،همه داراییم

تاوان بغض و سکوت امروزم را

می دانم

حتما

فرداها

از او خواهد ستاند

پس به بازی خود نخند

اشک های تو را هم فلک خواهد دید

ایمان دارم

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت4:28---17 مرداد 1392
سلام عزیزمممممممممم وبت خوشمله خوبه که هرچی تو دلته بنویسی وگرنه نمیتونی زندگی کنی موفق باشی ب منم سر بزن بعدش اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن بوووووس
پاسخ:سلام سارا جووونم مرسی حتما بهت سر میزنم عزیزم بووووس :)))


i-losa
ساعت1:00---16 مرداد 1392
سلام وب زیبایی داری.به وبلاگ منم سر بزن برای دانلود موزیک اگه خواستی منم لینک کن به منم یه خبر بده تا لینکت کنم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: